Esame įsipareigoję suteikti Jums sklandžią apsipirkimo patirtį, o mūsų grąžinimo politika yra sukurta siekiant užtikrinti sąžiningumą ir skaidrumą tiek mūsų vertingiems klientams, tiek mums. Skirkite šiek tiek laiko ir susipažinkite su toliau pateikta politika:
1. Pažeista prekė siuntimo metu:
Jei gaunate prekę, kuri buvo pažeista siuntimo metu, ir atsiėmimo metu pažeidimas lengvai pastebimas išoriškai, maloniai prašome nedelsiant dar kurjeriui neišvykus ir jam matant atidaryti dėžę ir įsitikinti, ar prekė nėra pažeista. Jeigu visgi prekė turi pažeidimų, šios siuntos nepriimkite, informuokite kurjerį apie atsisakymą priimti, o taip pat praneškite mums elektroniniu paštu per 24 valandas, arba užpildę elektroninę formą tinklalapio skiltyje “Apie mus”. Mes pradėsime vykdyti veiksmus, kad išspręstumėme problemą.
2. Žalos įrodymas:
Tais atvejais, kai prekė priimama ir vėliau neaptinkama įrodymų, kad pažeidimas atsirado siuntimo metu, deja, prekę grąžinti galimybių nebėra. Tokiais atvejais nei grąžinti prekės, nei susigrąžinti pinigų nebus įmanoma.
3. Gamykliniai defektai:
Nustačius gamyklinį prekės defektą, prašome nedelsiant mus informuoti. Pateiksime instrukcijas, kaip grąžinti prekę mūsų lėšomis. Gavę grąžintą prekę originalioje pakuotėje, įvertinsime trūkumą ir imsimės atitinkamų veiksmų, įskaitant pasiūlymą pakeisti prekę ar grąžinti pinigus. Tokiu atveju, kai defektas vizualiai matomas, tačiau prekė jau kurį laiką yra naudojama ir praranda prekybinę išvaizdą ir vertę, jos grąžinimas nėra įmanomas.
4. Prekės grąžinimas per 14 dienų:
Jūs turite teisę grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo, net jei nėra jokių defektų ar pažeidimų. Norėdami inicijuoti grąžinimą, praneškite mums per nurodytą laiką ir savo lėšomis atsiųskite prekę mums atgal. Prekė turi būti švari, be pažeidimų, originalioje pakuotėje. Gavę prekę ir įsitikinę, jog prekės išvaizda nepakitusi, grąžinsime sumokėtą sumą. Jegu prekė bus grąžinta su prekinės būklės pakitimais, t.y. bus mechaninių pažeidimų kaip nubrozdinimai, įskilimai, įtrūkimai, paviršiaus pažeidimai ir pan., tuomet už tokią prekę pinigai nebus grąžinami.
5. Išankstinis užsakymas:
Prekėms, kurių pirkimo metu sandėlyje nėra, bet galima užsisakyti iš anksto, privaloma apmokėti pilną prekės kainą. Jei nuspręsite atšaukti išankstinį užsakymą iki žadėtos pristatymo datos, joks mokestis nebus taikomas, o sumokėti pinigai bus grąžinti.
6. Pinigų grąžinimo terminas:
Gavę grąžintą prekę su nepakitusia prekine būkle, pinigus už grąžinamą prekę pervesime per 10 darbo dienų į Jūsų sąskaitą, iš kurios buvo atliekamas mokėjimas pirkimo metu. Jeigu pageidausite atgauti pinigus į kitą sąskaitą, maloniai prašome informuoti mus elektroniniu paštu iš anksto ir pateikti rašytinį prašymą.
Pirkdami didelivazonai.lt sutinkate laikytis šioje grąžinimo politikoje nurodytų sąlygų. Esame čia, kad padėtume Jums kiekviename grąžinimo proceso etape. Jei turėsite klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Dėkojame, kad perkate pas mus!